Lihat semua

Sila rujuk versi bahasa Inggeris sebagai versi rasmi kami.Kembali

Eropah
France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Netherlands(Nederland) Spain(español) Turkey(Türk dili) Israel(עִבְרִית) Denmark(Dansk) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English)
Asia Pasifik
Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Philippines(Pilipino)
Afrika, India dan Timur Tengah
India(हिंदी)
Amerika Utara
United States(English) Canada(English) Mexico(español)
RumahTerma & Syarat

Terma & Syarat

Allelco mengendalikan laman web yang terletak di AllelcoElec.com Untuk memberikan akses dalam talian kepada maklumat mengenai produk yang tersedia di Allelco ("produk") dan untuk memudahkan pembelian produk ("perkhidmatan").Syarat penggunaan ini, bersama -sama dengan syarat -syarat perintah, dirujuk sebagai "perjanjian" ini dengan menggunakan Allelco, anda bersetuju dengan setiap terma dan syarat berikut yang dinyatakan di sini ("Syarat Penggunaan").Dengan memerintahkan produk, anda bersetuju dengan terma penggunaan, serta syarat -syarat perintah, yang dinyatakan di bawah.Allelco berhak untuk mengubah suai Perjanjian ini pada bila -bila masa tanpa memberi anda notis terlebih dahulu.Penggunaan laman web anda berikutan apa -apa pengubahsuaian sedemikian merupakan perjanjian anda untuk diikuti dan terikat dengan perjanjian seperti yang diubahsuai.Tarikh terakhir Perjanjian ini telah disemak semula ditetapkan di bawah.

Hak harta Intelek

Kami adalah pemilik atau pemegang lesen semua hak harta intelektual di laman web kami (termasuk hak cipta, tanda dagangan, hak reka bentuk, paten, atau hak harta intelektual lain), dan dalam bahan yang diterbitkan di atasnya.Kerja -kerja tersebut dilindungi oleh undang -undang dan perjanjian harta intelek di seluruh dunia.Semua hak tersebut dikhaskan.

Anda boleh mencetak salinan, dan boleh memuat turun ekstrak, dari mana -mana halaman dari laman web kami untuk kegunaan peribadi atau penggunaan perniagaan dalaman anda dan anda boleh menarik perhatian orang lain dalam organisasi anda untuk kandungan yang dipaparkan di laman web kami.Pengeluaran semula sebahagian atau semua kandungan laman web dalam apa -apa bentuk adalah dilarang selain untuk kegunaan peribadi atau penggunaan perniagaan dalaman sahaja dan tidak boleh dikembalikan dan dikongsi dengan pihak ketiga.

Proses pesanan

Kami mengalu -alukan anda untuk menggembirakan pesanan untuk semua barangan dari laman web kami, anda mungkin perlu membaca proses pesanan untuk memahami bagaimana anda membeli barangan dan mendapatkan perkhidmatan selepas pembayaran dan penghantaran.

Tempoh bayaran

Allelco menawarkan beberapa kaedah pembayaran mudah oleh dolar AS, termasuk PayPal, kad kredit.Pemindahan wayar.Pembayaran mesti dibuat dalam mata wang di mana pesanan itu diletakkan.Sekiranya anda memerlukan terma pembayaran lain, sila hubungi Perkhidmatan Pelanggan kami: sales@allelco.com.

Pilihan Penghantaran

Allelco menawarkan pelbagai jenis kaedah penghantaran: kami boleh membantu anda mengatur penghantaran pakej melalui FedEx, DHL, UPS, TNT, EMS, atau cara lain yang anda suka, anda boleh memilih perkhidmatan logistik anda sendiri jika anda telah bekerjasama dengan beberapa penghantaran tertentusyarikat.Kami juga menerima kaedah penghantaran seperti yang diminta oleh pelanggan.

Biasanya memimpin masa sebahagian besar bahagian akan menyediakan 1-3 hari bekerja atau 5-7 hari bekerja, keperluan khas perlu mengesahkan dengan pasukan jualan kami.

Kawalan kualiti dan perkhidmatan selepas jualan

Allelco menjamin semua barangan yang kami sediakan adalah dari kilang asal, ejen yang diberi kuasa dan pengedar yang diberi kuasa, semua bahagian adalah asal dan baru.Kami akan menyediakan rekod pemeriksaan untuk semua pesanan dengan penghantaran dari pasukan perkhidmatan pelanggan kami.Kami juga menyediakan jaminan satu tahun selepas penghantaran barangan.Kami tidak akan menerima pesanan membatalkan melainkan pelanggan mempunyai alasan yang sah.Seperti: mempunyai jelas untuk membuktikan bahawa barangan kita bukan bahagian asli dan baru.Apabila terdapat beberapa isu kualiti yang berlaku selepas anda mendapat barangan, sila hubungi kami dalam 3 hari bekerja dan kami akan mematuhi perjanjian perkhidmatan selepas jualan untuk menukar bahagian baru.Perjanjian perkhidmatan selepas jualan adalah peraturan untuk menyediakan perkhidmatan yang lebih baik untuk anda.Anda mungkin perlu membaca dengan teliti untuk menangani isu produk sebelum produk mengadu.Kami tidak akan menerima batal pesanan selepas menghantar, hanya ganti produk kegagalan.Kami hanya akan menerima isu produk dengan kerosakan yang jelas semasa pengangkutan apabila anda menerima pakej di penglihatan dan menyimpan foto untuk rekod.Kami akan memerlukan penerangan isu produk rasmi apabila pelanggan mengadu isu produk selepas menerima 3 hari bekerja untuk mengesahkan isu tersebut.Penerangan isu produk rasmi termasuk tetapi bukan sahaja: Penerangan teks, foto, video, ujian awal dan lain -lain. Allelco akan menukar bahagian baru untuk menggantikan, dan menjalankan kos penghantaran untuk bahagian baru selepas isu produk disahkan.Sekiranya perlu, Allelco mungkin memerlukan untuk mengembalikan produk kegagalan untuk tujuan pemeriksaan atau ujian, pelanggan harus membantu mengembalikan bahagian kegagalan, Allelco akan menjalankan kos penghantaran.

Penafian

Allelco bertanggungjawab untuk menawarkan sokongan teknikal pastikan laman web dalam urutan kerja, cuba mengelakkan gangguan perkhidmatan, atau had masa mengganggu dalam masa yang singkat, pastikan pengguna dapat berurusan di Internet dengan lancar.Walau bagaimanapun, sebagai akibat dari force majeure atau sebab -sebab lain yang tidak dapat dikawal, membuat kemalangan laman web atau tidak dapat digunakan, mengakibatkan beberapa rekod, mesej atau maklumat yang hilang, Allelco tidak bertanggungjawab.Dan dalam kes berikut, Allelco tidak akan bertanggungjawab

Bagi mana -mana akses yang tidak dibenarkan atau penggunaan maklumat yang tidak sah atau tidak sah, termasuk maklumat yang boleh dikenalpasti.
Jika maklumat pengguna, termasuk maklumat yang boleh dikenalpasti, diakses melalui penggunaan akaun pengguna atau maklumat log masuk yang tidak dibenarkan atau tidak wajar atau disebabkan kegagalan pengguna untuk mendapatkan nama pengguna, kata laluan, atau ID pelanggan.
0 RFQ
Bakul membeli belah (0 Items)
Ia kosong.
Bandingkan senarai (0 Items)
Ia kosong.
Maklum balas

Maklum balas anda penting!Di Allelco, kami menghargai pengalaman pengguna dan berusaha untuk memperbaikinya secara berterusan.
Sila kongsi komen anda dengan kami melalui borang maklum balas kami, dan kami akan bertindak balas dengan segera.
Terima kasih kerana memilih Allelco.

Subjek
E-mel
Komen
Captcha
Seret atau klik untuk memuat naik fail
Muat naik fail
Jenis: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png dan .pdf.
Max Saiz Fail: 10MB